20 / 05 / 2014

8.30 – 17.00

9.30 – 10.00

WELCOME & OPENING SPEECH 

Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient 

10.00 – 11.40

SESJA I 

TWOI KLIENCI SĄ TYLKO DANYMI. ALE NIE MA ŻADNEJ POTRZEBY, ABY IM O TYM MÓWIĆ. 

11.40 – 12.10

12.10 – 13.10

13.10 – 14.30

SESJA II 

PRZYGOTOWANY NA JUTRO? SYSTEMY IT, KTÓRE ROZUMIEJĄ ROZWÓJ I ZMIANY W BIZNESIE. 

System IT to krwiobieg organizacji handlowej. Warto wybrać taki, który nie zawiedzie i będzie pomocą w kluczowych momentach: ekspansji, otwarciu nowych placówek, integracji online-offline, czy szybkiej analizie przyczyn niespodziewanego spadku obrotów. Da się, ale trzeba wiedzieć jak.

14.30 – 14.50

14.50 – 15.50

PANEL DYSKUSYJNY 

DEBATA LIDERÓW. NOWY PORZĄDEK TECHNOLOGICZNY: SZANSA CZY PRZEKLEŃSTWO? 

W świecie nieustannej rewolucji technologicznej strategie biznesowe w handlu detalicznym muszą ulegać ciągłym zmianom. Jak tą nową rzeczywistość postrzegają ci, którzy zarządzają sieciami handlowymi? Czego oczekują od swoich dostawców technologii, usług i sprzętu? Jakie dostrzegają zagrożenia? A może widzą same szanse? Dyskusja z udziałem zaproszonych menadżerów najwyższego szczebla w sieciach handlowych. Wśród uczestników:

16.30 – 18.30

AFTERPARTY & RETAIL EVOLUTION AWARDS 2014 

 

Czas na odprężające późne popołudnie. Pierwszy dzień zakończy Afterparty połączone z przyznaniem Nagród Retail Evolution Awards dla najciekawszych rozwiązań prezentowanych przez Partnerów i Wystawców Retail Technology Days 2014. Mniej formalna atmosfera sprzyjać będzie kontynuowaniu rozmów rozpoczętych w ciągu dnia i nawiązywaniu nowych kontaktów.

 

 

21 / 05 / 2014

8.30 – 16.00

9.30 – 11.00

SESJA III 

ONLINE VS. OFFLINE. KONFLIKTU NIGDY NIE BYŁO. 

Wystarczy zapewnić sobie sprzężenie działań i ich efektów we wszystkich kanałach. Nic prostszego. Jak to zrobić? Sposobów jest wiele, zaprezentujemy kilka z nich, każdy poparty odpowiednim studium przypadku.

11.00 – 11.15

11.15 – 12.15

12.15 – 12.30

12.30 – 14.00

SESJA V 

NOWE TECHNOLOGIE W SKLEPIE: SPRAWNA OBSŁUGA, POZYTYWNY WIZERUNEK. 

Nie wszystko jednak dzieje się samo, w dodatku online. Pokażemy jak nowoczesne rozwiązania sprzętowe i technologiczne zastosowane w placówce handlowej przyczyniają się do zwiększenia obrotów, usprawnienia funkcjonowania sklepu, a także poprawy jego wizerunku w oczach klientów.

14.00