DZIEŃ 1. 20 MAJA 2014

WYSTAWA FIRM / REJESTRACJA
8.30 – 17.00

WELCOME & OPENING SPEECH
9.30-10.00
Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient
Wystąpienie Michała Boniego – Gościa Specjalnego Retail Technology Days 2014
Działacz opozycji demokratycznej z okresu PRL. W czasach III RP pełnił m. in. funkcję Posła na Sejm RP, był Sekretarzem Stanu i szefem doradców w Kancelarii Premiera Donalda Tuska, a także Ministrem Administracji i Cyfryzacji. Poza działalnością polityczną, współpracował jako ekspert m. in. z Centrum Analiz Społeczno – Ekonomicznych (CASE), Centrum Stosunków Międzynarodowych, Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności. Był także doradcą Konfederacji Lewiatan oraz funduszu Enterprise Investors, zajmującego się inwestycjami typu private equity w regionie CEE. Kompetentny polityk i urzędnik państwowy, znakomity mówca i ceniony wizjoner.

SESJA I, 10.00 – 11.40
TWOI KLIENCI SĄ TYLKO DANYMI. ALE NIE MA ŻADNEJ POTRZEBY, ABY IM O TYM MÓWIĆ.
W ramach tej sesji prelegenci skupią się nad znajdującym się na fali zagadnieniem big data i realnym przełożeniem dostępnej wiedzy i danych na efektywność biznesu w sektorze retail. Co powierzyć algorytmom, co zostawić maszynom i jak w wielkich danych znaleźć to, co ważne?

The Power of Context and the Future of Digital Marketing (prezentacja w języku angielskim)
Ivan Hernandez, digital strategy & development director, Walk

Jak zwiedzającego uczynić kupującym? Maksymalizacja współczynnika konwersji w sieciach non-food
Jacek Caba, dyrektor sprzedaży business unit retail & multimedia, CUBE.ITG

11.40 – 12.10
PREZENTACJA WYNIKÓW IBV RETAIL STUDY

Wzrost oczekiwań. Konsumenci już dziś chcą nowoczesnego handlu
Patrick Opas, sw business development leader, IBM Polska

BUSINESS LUNCH / NETWORKING
12.10 – 13.10

SESJA II , 13.10 – 14.30
PRZYGOTOWANY NA JUTRO? SYSTEMY IT, KTÓRE ROZUMIEJĄ ROZWÓJ I ZMIANY W BIZNESIE.
System IT to krwiobieg organizacji handlowej. Warto wybrać taki, który nie zawiedzie i będzie pomocą w kluczowych momentach: ekspansji, otwarciu nowych placówek, integracji online-offline, czy szybkiej analizie przyczyn niespodziewanego spadku obrotów. Da się, ale trzeba wiedzieć jak.

Future of Retail. Made Easy! (prezentacja w języku angielskim)
Nawfal El Hannoun, regional sales nanager intl, Lancom Systems

COFFEE BREAK / NETWORKING
14.30 – 14.50

PANEL DYSKUSYJNY, 14.50 – 15.50
DEBATA LIDERÓW. NOWY PORZĄDEK TECHNOLOGICZNY: SZANSA CZY PRZEKLEŃSTWO?
W świecie nieustannej rewolucji technologicznej strategie biznesowe w handlu detalicznym muszą ulegać ciągłym zmianom. Jak tą nową rzeczywistość postrzegają ci, którzy zarządzają sieciami handlowymi? Czego oczekują od swoich dostawców technologii, usług i sprzętu? Jakie dostrzegają zagrożenia? A może widzą same szanse?
Dyskusja z udziałem zaproszonych menadżerów najwyższego szczebla w sieciach handlowych.

AFTERPARTY & RETAIL EVOLUTION AWARDS 2014, 16.30 – 20.00
Czas na odprężające późne popołudnie. Pierwszy dzień zakończy Afterparty połączone z przyznaniem Nagród Retail Evolution Awards dla najciekawszych rozwiązań prezentowanych przez Partnerów i Wystawców Retail Technology Days 2014. Mniej formalna atmosfera sprzyjać będzie kontynuowaniu rozmów rozpoczętych w ciągu dnia i nawiązywaniu nowych kontaktów.

DZIEŃ 2. 21 MAJA 2014

WYSTAWA FIRM / REJESTRACJA
8.30 – 16.00

SESJA III, 9.30 – 11.00
ONLINE VS. OFFLINE. KONFLIKTU NIGDY NIE BYŁO.
Wystarczy zapewnić sobie sprzężenie działań i ich efektów we wszystkich kanałach. Nic prostszego. Jak to zrobić? Sposobów jest wiele, zaprezentujemy kilka z nich, każdy poparty odpowiednim studium przypadku.

Komunikacja w służbie retailu
Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR, SMSAPI

Czas na mobilnego handlowca w polskim handlu detalicznym. Case study Superpharm
Ilirjan Osmanaj, wiceprezes zarządu, ILC

Wsparcie sprzedaży wielokanałowej: wykorzystanie efektu ROPO, segmentacja i kwalifikacja klientów w czasie rzeczywistym
Mirek Wąsowicz, sales director CEE, IgnitionOne

Google jako główne źródło przychodów w e-commerce. Jak budować długotrwały sukces sprzedażowy w Google?
Kornel Dulęba, dyrektor Semahead – agencji SEM Grupy INTERIA.PL

COFFEE BREAK / NETWORKING
11.00 – 11.15

360HEARTBEATS SHOW, 11.15-12.00
Nowy Apple? Następny Amazon? Zapraszamy na sześć 360-sekundowych prezentacji. To odświeżający czas na poszukiwanie inspiracji oraz niczym nieograniczone idee, pomysły i koncepcje dla sektora retail.

COFFEE BREAK / NETWORKING
12.00 – 12.15

SESJA IV, 12.15 – 14.00
NOWE TECHNOLOGIE W SKLEPIE: SPRAWNA OBSŁUGA, POZYTYWNY WIZERUNEK.
Nie wszystko jednak dzieje się samo, w dodatku online. Pokażemy jak nowoczesne rozwiązania sprzętowe i technologiczne zastosowane w placówce handlowej przyczyniają się do zwiększenia obrotów, usprawnienia funkcjonowania sklepu, a także poprawy jego wizerunku w oczach klientów.

How to make money with cameras? Enhance store performance with video analytics (prezentacja w języku angielskim)
Aleksey Mayorov, business development manager retail segment, Axis Communications

Sprawnie i efektownie: innowacja w projektowaniu i edytowaniu materiałów reklamowych (BTL)
Tomasz Przybyłowicz, Visual ID

BUSINESS LUNCH / NETWORKING
14.00 – 16.00

Program konferencji Retail Technology Days 2013

22 / 05 / 2013

8.30 – 17.00

9.30 - 10.00

WELCOME & OPENING SPEECH

Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient

10.00 – 11.40

SESJA I

TWOI KLIENCI SĄ TYLKO DANYMI. ALE NIE MA ŻADNEJ POTRZEBY, ABY IM O TYM MÓWIĆ.

W ramach tej sesji prelegenci skupią się nad znajdującym się na fali zagadnieniem big data i realnym przełożeniem dostępnej wiedzy i danych na efektywność biznesu w sektorze retail. Co powierzyć algorytmom, co zostawić maszynom i jak w wielkich danych znaleźć to, co ważne?

11.40 – 12.10

12.10 – 13.10

13.10 – 14.30

SESJA II

PRZYGOTOWANY NA JUTRO? SYSTEMY IT, KTÓRE ROZUMIEJĄ ROZWÓJ I ZMIANY W BIZNESIE.

System IT to krwiobieg organizacji handlowej. Warto wybrać taki, który nie zawiedzie i będzie pomocą w kluczowych momentach: ekspansji, otwarciu nowych placówek, integracji online-offline, czy szybkiej analizie przyczyn niespodziewanego spadku obrotów. Da się, ale trzeba wiedzieć jak.

14.30 – 14.50

14.50 – 15.50

PANEL DYSKUSYJNY

DEBATA LIDERÓW. NOWY PORZĄDEK TECHNOLOGICZNY: SZANSA CZY PRZEKLEŃSTWO?

W świecie nieustannej rewolucji technologicznej strategie biznesowe w handlu detalicznym muszą ulegać ciągłym zmianom. Jak tą nową rzeczywistość postrzegają ci, którzy zarządzają sieciami handlowymi? Czego oczekują od swoich dostawców technologii, usług i sprzętu? Jakie dostrzegają zagrożenia? A może widzą same szanse? Dyskusja z udziałem zaproszonych menadżerów najwyższego szczebla w sieciach handlowych.

16.30 – 20.00

AFTERPARTY & RETAIL EVOLUTION AWARDS 2014

Czas na odprężające późne popołudnie. Pierwszy dzień zakończy Afterparty połączone z przyznaniem Nagród Retail Evolution Awards dla najciekawszych rozwiązań prezentowanych przez Partnerów i Wystawców Retail Technology Days 2014. Mniej formalna atmosfera sprzyjać będzie kontynuowaniu rozmów rozpoczętych w ciągu dnia i nawiązywaniu nowych kontaktów.

 

 

22 / 05 / 2013

8.30 – 16.00

9.30 – 11.00

SESJA III

ONLINE VS. OFFLINE. KONFLIKTU NIGDY NIE BYŁO.

11.00 – 11.15

11.15-12.00

360HEARTBEATS SHOW

Prezentacja

Nowy Apple? Następny Amazon? Zapraszamy na sześć 360-sekundowych prezentacji. To odświeżający czas na poszukiwanie inspiracji oraz niczym nieograniczone idee, pomysły i koncepcje dla sektora retail.

12.00 – 12.15

12.15 – 14.00

SESJA IV

NOWE TECHNOLOGIE W SKLEPIE: SPRAWNA OBSŁUGA, POZYTYWNY WIZERUNEK.

Nie wszystko jednak dzieje się samo, w dodatku online. Pokażemy jak nowoczesne rozwiązania sprzętowe i technologiczne zastosowane w placówce handlowej przyczyniają się do zwiększenia obrotów, usprawnienia funkcjonowania sklepu, a także poprawy jego wizerunku w oczach klientów.